2010. július 30., péntek

Még élek...












Légyszi ne kövezzetek meg ok? tudom tudom... azt mondtam egy jó ideig nem hallotok rólam én pedig kb. 2.5 hét után már meg is szegtem a szavam... de nem teljesen! Ugyanis ez a rajz nem twilight-os! Tudom hogy ez egy twilight-os oldal és marhára nem illik ez a kép ide... de sajna nem rajzoltam jó ideje Twilight-ot és még egy darabig nem is fogok szerintem mert nem igazán akarok. :( így az ígéretemnek azt a részét betartom hogy augusztusig nem láttok új Twilight rajzot tőlem... utána meg majd azért nem mert suli lesz de ezt majd később xD.
A lényeg az hogy nem jött össze a blogom mert nem értettem a szerkesztőhöz meg alapból marhaság volt ez az egész. Még azt sem tudtam képet hogy rakjak fel! xD És mivel a rajzaimat szerettem volna feltenni, ez így alig jött össze... elég béna volt a design... aztán nem gyakran írtam mert nem volt kedvem napi 3 órát a webfordító előtt ülni ( az oldalamon south parkos fanartok voltak és ezeket nem igazán kedvelik a magyarok inkább az angolok ezért angol nyelvű volt)
És mivel azt sem tudtam hogy töröljem le a profilomat (halál komoly) ezért még mindig megvan csak mindent letöröltem róla... a legnagyobb bajom az volt hogy nem tudtam frisset rakni és nem voltak látogatók mert először szerettem volna ha nem csak 1 bejegyzést olvasnak és sehol nem volt kinn a link... de inkább feladtam!
Sweety drága még mindig nincs friss >:(
pedig már rég megírtad az intrót! ejnye-bejnye :) neked szól a lány haragos tekintete xD ugyhogy drukkolok hogy végre elkezd a történetet!! :D mert nekem ott a deviantArt ahova rajzolok mégis felraktam ide is a rajzot meg már egy novellának valót írtam is xD
Pár napra elutazok úgyhogy tiéd a terep ;) szeretnék egy szép új novellát olvasni amit te írtál! Remélem kitalálsz valamit xD

Üdv: Dyemoon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése