2010. június 20., vasárnap

1-es számú rajzocska

Szerintem mindenki ismeri azt az érzést amikor valamivel nagyon dolgozol órákon keresztül és egyszer csak valami miatt nem úgy sül el minden ahogyan azt akarod. Hát én tulajdonképpen jól megszívattam magamat. Szerettem volna a blognak egy szép Twilight-os háttérképet csinálni (rajzolni természetesen).

A képet megrajzoltam rövid idő alatt, azzal semmi bajom nem volt, sőt tök jól éreztem magam. Csakhogy kicsit olvasatlanul írok és amilyen programmal rajzoltam avval csak kézírással lehet írni. Ezért egy másik, a Photoshop-hoz hasonló programmal csináltam a szöveget ami kb. 2 mondat. Ez csak azért volt hosszú, mert a betűtípusokat válogattam. És mire persze rájöttem hogyan mentsem el jó minőségben hát ez kb 15 percembe került :)
De sajna olyan régen írtam blogot hogy teljesen elfelejtettem hogyan illesszem be a háttérbe a képet így azzal 1 órám elment és semmi nem történt így a blog sem kapott új hátteret!
De nembaj mert szerintem ez is szép. Persze ha valaki tud nekem segíteni annak örülnék ha megadná az e-mail vagy az msn címét és akkor felkeresném.

És hát nem mondhatnám éppen bemutatkozásnak mert máshogy szoktam rajzolni, de megmutatom azért azt a képet ami lett volna de sajna nem sikerült:

Üdv: Dyemoon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése