2010. június 17., csütörtök

Első bejegyzés :D

Nah bocsika az ötlet szegény címért de jobbat nem tudtam kitalálni. Dyemoon vagyok és Sweety parancsára én írom az első bejegyzést :D ! Sweety üzeni nektek hogy holnapra várhatjátok a történetének az első fejezetét. Én már nagyon várom xD!!! Én pedig igyekszem gyorsan rajzolni valamit amit feltehetek és érdekel titeket, de előbb majd megpróbálok Twilightos háttérképet csinálni ugyhogy még picit várjatok :)

Tehát ahogy Sweety mondta ő majd ír egy csomót én pedig majd rajzolok nektek szép képeket, talán ráveszem magam az írásra de majd később lesz számotokra egy meglepim amit most még nem mondok el, de majd hamar megtudjátok!


Ez volt a bemutatkozásom! Nézzetek mérhetetlenül sok Twiligh Saga-t és közben olvassátok ezt az oldalt :D

Üdv: Dyemoon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése